BEADLOCKY

Jednoduchou montáží na kterýkoli plechový disk je možné dosáhnout výborného výsledku v případě, že se rozhodnete jezdit na pneumatikách, kde je požadován tlak pod 0.5 Atm. Pneumatika při tlaku 0.3 Atm má obrovskou trakci, při které je nesrovnatelně větší styčná plocha pneu se zemí. Zatím co u nafouklé pneumatiky tvoří styčná plocha pouze pomyslnou přímku či minimální obdélník při tlaku 0.3 Atm je styčná plocha i desetinásobně větší. Samozřejmě i absorpce kamenů, kořenů je při takhle nízkém tlaku výborná, kdy se pneumatika přes nerovnost pouze převalí a nemusí jej přejíždět.

Fotogalerie produktu:

Ovšem tato možnost podfouknutí je možná pouze při použití systému přišroubované patice pneumatiky k ráfku.

Další výhodou, např. při různých expedicích, je rozebiratelnost ráfku, proto není zapotřebí žádné nářadí na zouvání pneumatiky. Stačí pouze jeden imbus velikosti 8mm a kolo rozeberete, vyměníte duši apod.

Samozřejmě je tento systém využitelný i v případě, kdy na expedičním vozidle je požadován tlak 1.0 Atm a dosavadní problém je pouze v nečistotách kolem patice pneu, či postupném protáčení pneumatiky. Takto upravenému disku nevadí ani rychlosti po dálnici, vzhledem k přesnosti, které je dosaženo. Disk je možné samozřejmě vyvážit, jen z venkovní strany není možné použít standardní naklepávací závaží.

TENTO SYSTÉM JE CELOSVĚTOVĚ OSVĚDČENÝ. POUŽÍVAJÍ JEJ ZÁVODNÍ SPECIÁLY I EXPEDIČNÍ VOZIDLA, KDE JE NUTNÉ POUŽITÍ MEZNÍHO TLAKU I 0.2 Atm.

Jak to funguje?

Systém spočívá ve dvou mezikružích na jednom kole. Jeden kruh se přivaří k disku a mezi něj se vloží patice pneumatiky. Druhým mezikružím za pomoci šroubů se patka utáhne k prvnímu mezikruží. Samozřejmostí je použití duše.

Toto sevření je při správné konstrukci tak pevné, že pneumatice nedovolí protočit se ani o milimetr i při proražení pneumatiky. Síla, kterou je pneumatika držena je nesrovnatelná v porovnání běžné montáže, kdy pneu drží pouze za osazením na disku.

Mezikruží je z 5mm silného materiálu, je možné vybírat mezi černým pevnostním plechem, pozinkovaným, či antikoro. Materiál je vypálen plazmovým nebo vodním paprskem, dle aktuální možnosti. Mezikruží má již vypáleny díry na šrouby. Tak, aby byla zajištěna přesnost děr a lícování. Ve speciálních případech je možné na venkovní kruh vypálit i různé ornamenty.

Cena sady na 4 kola je 3500,-

Cena obsahuje 8 ks mezikruží s vypálenými dírami. Pokud by byl zájem i o navaření na disk, je možné se individuálně domluvit.

Možnosti výroby jsou na jakýkoliv disk. Rozměr 15 palců až ..20" disky. Termín dodání je do 3 pracovních dnů!

Dále je možné nechat vypálit jakýkoliv tvar z různě tlustého materiálu do Vámi požadovaného tvaru. Pro použití např,.držáku nápravy,…

Informace na info@jp-axles.cz.