REDUKTORY - PORTÁLY JP AXLES

REDUKTORY, reduktorové nápravy, konverzní kity diferenciálů

Vyberte si různé varianty montáže dle převodu, vybavení reduktoru, typu nápravy, možnosti volby převodu v diferenciálu za pomoci konverzních kitů, kde umíme např. do náprav Nissan použít diferenciál Land Rover, třeba za použití pevnostního soukolí s obrácenými zuby, pro správné namáhání ložisek a pod. Při určité kombinaci má soukolí o 70% větší únosnost.

Volbou převodového poměru je možné vybrat si ze dvou kompletních reduktorů a to z varianty:

EXPEDITION – převod 21% do pomala nebo RACE,s převodem 45% do pomala.

Dále z verzí Standart, kde budou použity standartní poloosy a klouby nebo s pevnostními pod označením MAX.

Verze MAX má navíc zesílené náboje, ložiska a výstupní hřídele zadních kol spolu s pevnostními unašeči. Ozubení je o 37% únosnější, než na testovaném JEEPU Race.

Vzhledem k níže popsaným vlastnostem ozubení je možné s vozidlem standartní provoz po silnicích bez zásadní ztráty komfortu a také ten nejtvrdší offroad. Můžete si domluvit zkušební jízdu v Toyotě 78, od letošního dubna.

Fotogalerie reduktorů:

Reduktory se dají v současné době namontovat na pevné nápravy Land Rover, Toyota a Nissan Patrol. Nápravy nejsou součástí dodávky, ale nabízíme níže možnosti zakoupení repasovaných náprav pro Váš vůz s Vaším uchycením a osazení reduktory dle výběru, popřípadě s montáží na Váš vůz.

Reduktory ve specifikaci EXPEDITION mají 19 zubů na pastorku a průměr 110mm a šíře ozubení je 70mm. Pro verzi RACE je pastorek s 17ti zuby.

Velikost kol zaručuje pevnost a také odolnost pro opotřebení, oproti konkurenci, která používá kola polovičních rozměrů a počty zubů, které nejsou geometricky výhodné.

Materiál pro výrobu je samozřejmě ten nejlepší, který je možné sehnat.

Fotogalerie reduktorů:

Bylo potřeba dosáhnout maximální únosnosti zubu - přenos kroutícího momentu. Tohoto jsme dosáhli velikostí ozubení a také za použití jiného, než normalizovaného úhlu zubu. Pata zubu je nyní mnohem širší, než u běžného ozubení. Dále za použití korekce nástroje při výrobě se zlepšila geometrie, která má přímí vliv na opotřebení a také na hlučnost.

Únosnost ozubení byla v modelu testováná na stroji, který simuluje zatížení ozubení. Toto ozubení jízdou nikdy nezničíte.

Navíc ozubení v portálech JP AXLES je BROUŠENÉ, obal je svařenec a poté obroben na CNC strojích, rovněž tak výroba ostatních komponentů portálu. Tím je dosaženo nejvyšší možné přesnosti výroby a také CENY, vzhledem k počtu, který bude vyroben!

Broušení zubů podstatným způsobem ztiší běh ozubení, samozřejmě prodlouží životnost ozubení a ložisek a také pro absenci vrypů zesílí únosnost.

Vstupní pevnostní poloosa JP AXLES do portálu pro montáž na různé nápravy, pevnostní kloub, jsou zárukou, že i tato část po odborném složení zůstane dlouho nerozebrána.

Ve specifikaci MAX spodní výstupní hřídel, která pohání kola, má průměr obrovských 35mm a i tak je jakousi pojistkou, proti poškození ozubení nebo poloosy či kloubu. Je navržena tak, aby byla nejslabším článkem portálových náprav. Ve srovnání se zadní poloosou na Nissanu Patrol GR je těchto 35mm o 3mm více a to znamená velmi mnoho.Tyto hřídele budou dodávány k portálům ZDARMA. Toto poškození předpokládám pouze při dynamické ráně na kolo po několikanásobném převrácení a podobně. Výměna této hřídele zabere 5minut.

Specifikace Standart má tuto výstupní hřídel v průměru originální poloosy a také působí jako pojistka proti poškození originální poloosy.

Každý díl je možné kdykoli koupit, budou vždy skladem a za nákladové ceny. Navíc 90% poškození reduktoru bude kryto 5ti letou zárukou.

Pro bližší informace nás kontaktujte na info@jp-axles.cz.